La școală ți se dă o lecție, apoi un test.
În viață, ți se dă un test care te învață o lecție” ( Tom Bodett)
Vineri, 23 martie 2012 a avut loc la Școala cu clasele I-VIII ”Iacob Negruzzi” Trifești, Locația Zaboloteni - Cercul pedagogic al învățătorilor.
Au participat cadrele didactice de la clasele primare din comunele Bivolari, Roșcani, Probota și Trifești. Invitație având și bibliotecarul-care într-o mică măsură a ajutat la pregătirea materialelor de prezentare.
Programul zilei:
8,30 - 9,00 Primirea invitaților
9,00 - 9,30 Expunerea temei: ”Rolul evaluării în orientarea și optimizarea învățării la clasele primare” - prof. Corina Ferariu
9,30 - 10,30 Secvențe cu aplicații practice la tema propusă:
Activitatea a început cu prezentarea școlii.9,00 - 9,30 Expunerea temei: ”Rolul evaluării în orientarea și optimizarea învățării la clasele primare” - prof. Corina Ferariu
9,30 - 10,30 Secvențe cu aplicații practice la tema propusă:
- înv. Neculai Melinte
- prof. Corina Ferariu
- prof. Silvia Elena Caltais
Florile primăverii fiind însăși școlarii...
Expunerea temei: Rolul evaluării în orientarea și optimizarea învățării la clasele primare - realizată de prof. Corina Ferariu.
”Obiectivele pedagogice, oricât de valoroase ar fi, pur și simplu sunt aruncate peste bord, dacă nu sunt reprezentate în schema evaluării” ( D. Ausubel)
Secvențe cu aplicații practice la tema propusă:
Clasa I - înv. Neculai Melinte
Disciplina: Limba și literatura română
Unitatea de învățare: ”Înfloresc grădinile”
Subiectul lecției: ”Știm să scriem și să citim! ”
Tipul lecției: sistematizare/recapitulare/evaluare
Scopul lecției: Citire și scriere cu literele învățate, dezvoltarea achizițiilor lingvistice, a competențelor de folosire a limbii române.
Clasele II - IV - prof. Corina Ferariu
Tema: Ciclul de viață la oameni
Tipul lecției: activitate transdisciplinară recapitulare-sistematizare
Arii curriculare:
- matematică și științe ale naturii
- om și societate
- consiliere și orientare
- Educație pentru sănătate
- Educație civică
Scopul activității: Cunoașterea caracteristicilor specifice fiecărei vârste în beneficiul mecanismelor de apărare și adaptare.
Clasa a III-a - prof. Silvia Elena Caltais
Disciplina: Limba și literatura română
Curriculum: extins
Unitatea de învățare: Exprimarea acordului sau a dezacordului în comunicare
Subiectul: Exprimarea acordului/dezacordului în comunicare
Tipul lecției: fixare și consolidare.
Emoții au fost de ambele părți. Totul e bine când se termină bine!
- imagini din cadrul activității
”Omule, ai toată viața un școlar pe care nu trebuie să-l pierzi din ochi: tu însuți!” ( Nicolae Iorga)
- Portofoliul activității desfășurate îl puteți găsi și la bibliotecă.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu