Harta bibliotecilor

miercuri, 31 octombrie 2012

Taine divine

 
Taine divine



                                             Educatoare Paraschiva  Burlacu
                                             Grădinița Hermeziu

Am petrecut atâtea toamne şi frumoase ierni
Şi tot atâtea primăveri şi calde veri,
Dar ştiu că toate câte-am adunat
Avut-au rostul ce mereu l-am căutat.
Orice durere sau lacrima din  vis şi gând
Încrederea şi ruga mi-au fost scutul  blând.
În apărare am avut lumina, adevărul aşteptat
Iar mintea a fost farul slujitor ne-ngenuncheat.
La multe întrebări şi încercări spinoase, prea întunecoase
Iubirea mea de pace şi de ce-i frumos mi-a dăruit foloase.
Şi câte vor veni, vor fi la fel de trecătoare,
Iar taina ce mă apără e o speranţă luptătoare.
Încrederea, lumina, iubirea şi speranţa
Divine taine sunt ce-nseninează viaţa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu