Harta bibliotecilor

duminică, 21 octombrie 2012

Pilule contra stres




                            ”Când nu mai suntem copii, înseamnă că am murit demult.” 
Constantin Brâncuși


        Vă recomandăm a citi :

          1.  Gheorghe Bălăceanu - Pilule contra devierilor de caracter, Editura Pim, Iași, 2009
        Volumul este ilustrat cu reproduceri după lucrări de pictură și sculptură ale autorului.

          După cum însuși autorul mărturisește : ”... Am ales așadar să încerc a face bine tuturor, făcându-i să râdă, știut fiind că râsul ne ajută să ne păstrăm buna dispoziție, să uităm de problemele sîcâitoare zilnice, să suportăm mult mai ușor situațiile stresante și - poate cel mai important - să ne sporim capacitatea de rezistență a organismului, menținându-ne o bună stare de sănătate.
          Epigrama, pe lângă faptul că e foarte ușor de citit, surprinzând aspecte esențiale ale realității care ne înconjoară, are un impact rapid și eficient. ...”

Dragostea e oarbă
Când eu m-am însurat iubind nespus,
Că dragostea e oarbă, m-i s-a spus,
Dar refuzam întruna dialogul ...
Și-acum ... îmi suspectez oftalmologul!

Bogăție de produse
Galantare cu de toate,
Se găsesc de te uimești
Și-n sfârșit ai libertate,
Doar ... să stai să le privești.

Dezavantajul computerului
Că un computer ar putea să depășească
Inteligența omului, ar fi credibil ...
Dar e ceva ce este sigur imposibil:
Nu poate egala ... prostia omenească!        ș. m. a.


   2.  Ianoș Țurcanu - Tatuaje pe nisip, Editura Gunivas, Chișinău, 2003
       Volumul are ca motto: 
” Cât ești viu,         
niciodată și nimic
nu e prea târziu”

       Cugetări pentru orice domeniu:
 -” Dumnezeu a dat oamenilor rațiune, dar a uitat să le dea unora instrucțiuni de folosire”
 - ”S-a inventat stimulatorul de inimă. Cu cel de conștiință - nici un progres.”
 -  ” O inimă plină de primăvară, nu cu vârsta se măsoară”
 -  ” Mă irită inșii cărora le spun zece vorbe și ei nu pricep nici una. Mă tem de cei, cărora le spun una și ei pricep zece.”
  - ”Cele mai mari bogății se află acolo unde nu le căutăm.”
  - ” Viața - arta cea mai desăvârșită a omenirii.”
  - ” Copiii de astăzi sunt deștepți: înțeleg ușor cât de greu este să ne înțelegem.”    ș. m. a.

Ne găsiți la bibliotecă. LECTURĂ  PLĂCUTĂ !






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu